با تشکر از انتخاب رایان نیو برای مشاهده کل مطالب سایت عضو شوید رایانه و اینترنت

رایانه و اینترنت
 
رایانه و اینترنت و نرم افزار
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 1969
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1




akshen.vcp.ir

کاربر گرامی : برای تشکر از جامعه مجازی رایان نیو به این مطلب امتیاز 1+ دهید

منبع : www.AsanDownload.com



بي‌گمان، بيشتر برنامه‌ها براي ويندوز ويستا و 7 نوشته نشده‌اند، برنامه‌هاي پرتابل هم براي هر دوي سيستم‌هاي عامل جديد مايکروسافت غيرقابل درک است. به‌ويژه وقتي ويندوز7 و ويستا قابليتي دارد که برنامه‌ها را از نظر تطبيق با سيستم‌عامل جاري بررسي مي‌کند و هر بار شما بايد عبارت installed correctly را بزنيد تا متوجه شود که برنامه درست نصب شده است.
کساني که برنامه‌هاي قديمي و خوب زيادي دارند، حتما با اين پيغام بسيار روبه‌رو شده‌اند، براي حل اين مشکل، کارهاي زير را انجام دهيد:
 

منوي استارت را بزنيد و عبارت services.msc را تايپ و اينتر را بزنيد. به‌دنبال عبارت Program Compatibility Assistant بگرديد و روي آن دوبار کليک کنيد، سرويس را متوقف کنيد و آن را از حالت Manual به Disabled تغيير دهيد. براي بازگشت اين عمليات هم به‌سادگي مي‌توانيد برعکس همين مراحل را تکرار کنيد.

منبع روزنامه جام جم


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:ترفند قابليت آزار دهنده را در ويندزو 7 حذف کنيد, توسط RayanNew

حتما شما هم بعضی اوقات می‌خواسته‌اید ویندوز خود را سریع‌تر از حالت معمولی خاموش کنید، اگر این طور است این مقاله را مطالعه کنید.
یک ترفند ساده شما می‌توانید کامپیوتر خود را در 4 ثانیه به صورت استاندارد خاموش کنید،این کار با نگه داشتن کلید پاور نیز امکان پذیر است اما در دراز مدت قطعات کامپیوتر آسیب می‌بینند در این جا به روش صحیح آن می‌پردازیم.
 

روش انجام این کار:
Windows Task Manger را باز کنید(Ctrl+Alt+Del)
از منوی Shut Down در حالی که کلید Ctrl را نگه داشته اید بر روی Turn Off کلیک کنید.
حال خواهید دید که پس از 4 ثانیه کامپیوتر شما خاموش می‌شود.
نکته : این ترفند بر روی تمامی گزینه های منوی Shut Down عملی خواهد بود برای مثال می‌توان به جای خاموش کردن سریع اینبار بر روی Restart کلیک کنید تا کامپیوتر 4 ثانیه بعد Restart بشود.

گزارش لينك خراب نظرات


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:ترفند کامپیوتر خود را در 4 ثانیه خاموش کنید!, توسط RayanNew



اگر با برخي از برنامه‌ها خيلي سروكار داريد و مي‌خواهيد بدون ايجاد آيكن جديد روي دسكتاپ، سريع به آنها دسترسي پيدا كنيد، كافي است نرم‌افزار خود را با يك ترفند ساده رجيستري به منوي كليك‌راست دسكتاپ اضافه كنيد. در اين ترفند روش برعكس آن را هم پيگيري خواهيم كرد كه چطور منوي شلوغ كليك‌راست خود را خلوت كنيد.
براي شروع، در نظر مي‌گيريم كه مي‌خواهيد از نرم‌افزار Notepad در منوي كليك‌راست خود استفاده كنيد، به ‌ياد داشته باشيد اين ترفند را براي هر نرم‌افزاري مي‌توان به ‌كار برد. نخستين اقدام، باز كردن ويرايشگر رجيستري از طريق ورود به منوي استارت و تايپ عبارت زير است:

regedit.exe
حال به مسير زير برويد:‌
HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\Background\shell
حالا بايد كليدي زير كليد shell بسازيد، نام آن دقيقا برابر با نامي خواهد بود كه در منوي دسكتاپتان نشان داده مي‌شود. روي كليد Shell كليك‌راست و سپس گزينه New \ Key را انتخاب كنيد. حال به كليد جديد نامي را بدهيد كه تمايل داريد در منو نشان داده شود. در اين مثال از Notepad استفاده كرديم.
اگر مي‌خواهيد به اين آيتم، كليد Alt را هم نسبت بدهيد تا دسترسي سريع‌تري داشته باشيد، مي‌توانيد مقدار Default را در سمت راست تغيير داده و كاراكتر & و كليدي كه مي‌خواهيد براي آن استفاده شود را تايپ كنيد. براي مثال اگر بخواهيد با فشردن كليدهاي تركيبي ALT+N پس از باز شدن منوي كليك‌راست، نت‌پد باز شود، كافي است كاراكتر N& را وارد كنيد.
در مرحله بعدي بايد دستوري را بنويسيم كه برنامه را باز مي‌كند. براي اين كار روي كليدي كه ساخته‌ايد كليك‌راست و از منوي باز شده New \ Key را انتخاب كنيد.
نام اين كليد را command بگذاريد. براي كامل كردن اين مرحله، بايد مسير كامل نرم‌افزاري كه قرار است اجرا شود را وارد كنيد. حال روي command در سمت چپ كليك و سپس روي كليد Default در سمت راست دوبار كليك كنيد تا مقدار آن را ويرايش كنيد. حالا مي‌توان مسير فايل را در اين محل قرار داد. از اين به بعد با كليك‌راست كردن روي دسكتاپ، مي‌توانيد برنامه خود را مشاهده كنيد.

منبع: روزنامه كليك


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:ترفند افزودن برنامه‌ها به كليك ‌راست ويندوز, توسط RayanNew

ميانبرهاي مخفي كيبورد در ويندوز 7



تسلط به كيبورد نه ‌تنها سرعت مرور و كار با سيستم را بالا مي‌برد، كه باعث بالا رفتن استقامت نيز مي‌شود. در اينجا به چند ميانبر كيبوردي مي‌پردازيم كه سرعت كارتان را آنقدر بالا مي‌برد كه به يك نينجا تبديل مي‌شويد.
ميانبرهاي عمومي
1ـ كليدهاي تركيبي Win+1,2,3,4 برنامه‌هاي موجود در تسك‌بار را اجرا مي‌كنند. با كمك اين ميانبر، مي‌توانيد برنامه‌هايي كه هميشه از آنها استفاده مي‌كنيد را در ابتداي تسك‌بار قرار داده و با نگه داشتن كليد ويندوز و فشردن كليدهاي 1 و 2 و 3 و 4 و … بسرعت آنها را پشت سر هم باز كنيد. اين ميانبر براي ويندوز ويستا و منوي Quick Launch نيز كار مي‌كند.
2ـ كليدهاي تركيبي Win+Alt+1,2,3,4 فهرست پرشي هر برنامه را باز مي‌كنند و مي‌توانيد از كليدهاي مكان‌نما براي انتخاب گزينه مورد نظر استفاده كنيد.
3ـ كليد تركيبي Win+T بين برنامه‌هاي تسك‌بار حركت مي‌كند. روش كار آن مشابه حركت دادن ماوس از روي آنهاست، با اين تفاوت كه براي اجراي برنامه بايد از كليدهاي Enter يا Space استفاده كرد.
4ـ كليد تركيبي Win+Home تمام برنامه‌ها را بجز برنامه فعلي مينيمايز مي‌كند. شيوه كار اين كليد تركيبي مشابه تكنيك Aero Shake است و از طريق رجيستري مي‌تواند غيرفعال شود.
5 ـ كليد تركيبي Win+B بخش System Tray را انتخاب مي‌كند كه پركاربرد نيست، اما زماني كه ماوس از كار مي‌افتد بسيار مفيد است.
6 ـ كليدهاي تركيبي Win+Up/Down پنجره فعلي را ماكسيمايز يا مينيمايز مي‌كند. البته در صورتي كه برنامه قابليت ماكسيمايز شدن داشته باشد.
7ـ كليد تركيبي Alt+Esc و Alt+Tab ميان برنامه‌هايي كه باز شده‌اند به ‌ترتيب گذر مي‌كنند.
8 ـ كليدهاي تركيبي Win+Pause/Break پنجره مشخصات سيستم را باز مي‌كند. اين كليد تركيبي زماني مفيد است كه بخواهيد بسرعت نام سيستم و ديگر مشخصات آن را مشاهده كنيد.
9ـ كليد تركيبي Ctrl+Esc براي باز كردن منوي استارت به‌ كار مي‌رود، اما جايگزين دكمه ويندوز نيست.
10ـ كليد تركيبي Ctrl+Shift+Esc مستقيما مدير وظايف ويندوز را باز مي‌كند و نيازي به فشردن Ctrl+Alt+Delete و سپس انتخاب مدير وظايف نيست.
11ـ كليد تركيبي Alt+Space منوي هر پنجره را باز مي‌كند كه مي‌توان به كمك آن و فشردن كليدهاي x يا n پنجره را بست يا minimize كرد.

ميانبرهاي ويندوز اكسپلورر
1ـ كليد تركيبي Alt+Up به يك فولدر بالاتر مي‌رود. به‌جاي اين كليد مي‌توان از Backspace هم استفاده كرد.
2ـ‌ كليد تركيبي Shift+F10 نيز منوي كليك‌راست هر فايل را باز مي‌كند و سرعت كار با فايل‌ها را بالا مي‌برد. وقتي از اين طريق منو را باز مي‌كنيد، زير حروف خاصي از آيتم‌هاي موجود در منو يك زيرخط قرار دارد كه با فشردن آن كاراكتر، عمل مورد نظر انجام مي‌شود.
3ـ كليد تركيبي Shift+Del يك فايل را بدون ارسال آن به Recycle bin حذف مي‌كند.
4ـ كليد Ctrl+Shift+N فولدر جديدي در دايركتوري فعلي مي‌سازد.
5 ـ كليد تركيبي Alt+Enter پنجره مشخصات فايل را باز مي‌كند.
6 ـ كليد F2 نام فايل را تغيير مي‌دهد.
7ـ كليد F3 اكسپلورر را باز مي‌كند و مستقيما به نوار جستجو مي‌رود تا يك فايل را بيابيد. اگر پنجره اكسپلورر باز باشد، در همان پنجره به بخش جستجو مي‌رود.
8 ـ كليد F6 در پنجره فعلي، يكي‌يكي سراغ آيكن‌ها مي‌رود.
9ـ كليد F10 منوي فايل را در اكسپلورر باز مي‌كند.

منبع:‌ روزنامه كليك


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:ميانبرهاي مخفي كيبورد در ويندوز 7, توسط RayanNew

نرم افزار office 2010 کاربردی ترین برنامه کار با اسناد و مدارک کامپیوتری است .

 

همانطوری که میدانید آفیس بعد از ویندوز پر کاربرد ترین نرم افزار شرکت میکروسافت است و اکثریت کاربرانی که با کامپیوتر کار میکنند بدون تردید با نرم افزار آفیس آشنایی دارند . نسخه جدید آفیس ۲۰۱۰  که آنرا تحولی در عرصه نرم افزارهای آفیس میدانند تغییرات زیادی نسبت به نسخه های قبلی داشته است و امکانات کاربری بسیاری به آن افزوئده شده است .

آفیس ۲۰۱۰ تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید .

ویژگیهای Office 2010 :

- رابط کاربری آن نسبت به ورژ« های قبلی متحول شدهاست

- جایگزینی بانرم افزار Microsoft Works

- دارا بودن امکان خواندن متن Text To Speech

- ابزار حذف پس زمینه

- اضافه شدن سبک نامه نگاری

- جایگزینی برنامه تایپ مسائل ریاضی  Word 2007 Equation با MS Equation 3.0

- افزوده شدن Templates های جدید و هوشمند

- افکت های جدید برای کار با متن و عکس

- و نیز توانایی عکس و فیلم گرفتن از صفحه

- و ……

نرم افزارهای این مجموعه عبارتند از :

Microsoft Word 2010

Microsoft Excel 2010

Microsoft Outlook 2010

Microsoft PowerPoint 2010

Microsoft OneNote 2010

Microsoft Visio 2010

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای Microsoft Office 2010
Computer and processor – ۵۰۰ MHz processor or higher.
Memory (RAM) – ۲۵۶ megabyte (MB) RAM or higher.
Hard disk – ۱٫۵ gigabyte (GB).
Drive – CD-ROM or DVD drive.
Display – ۱۰۲۴×۷۶۸ or higher resolution monitor.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

 

*** دانلود کرک Microsoft Office Home Edition 2010 ***

 

روش آسان برای دانلود همزمان کلیه لینک ها توسط internet downlaod manager

در نرم افزار IDM از قسمت  task -> import -> from text file را انتخاب نمایید

و فایل text که در زیر قرار داده شده است را از کامپیوتر خود انتخاب نمایید .

*** فایل TXT لینک ها ***

حجم فایل :۶۵۰ Mb


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:دانلود نرم افزار Microsoft Office 2010, توسط RayanNew

دانلود مستقیم نرم افزار LibreOffice 3.4.1 Portable

LibreOffice 3.4.1 Final اگر دنبال نرم افزار مناسب,رایگان و سبک جهت جایگزین کردن آن با Microsoft Office هستید LibreOffice گزینه ی خوبی می باشد.افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نام LibreOffice شد.
این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد.

امکانات نرم افزار قدرتمند LibreOffice 3.4.1 Final :

  • Text Document: ابزاری برای ایجاد، ویرایش و مدیریت اسناد
  • Drawing : ابزاری برای طراحی
  • Spreadsheet : صفحه گسترده
  • Presentation : ارائه مطلب
  • Database : پایگاه داده
  • Formula : محاسبه عملیات های ریاضی

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

حجم فایل : ۸۲ MB


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:دانلود مستقیم نرم افزار LibreOffice 3,4,1 Portable, توسط RayanNew

با پیشرفت تکنولوژی و ازدیاد CD ها و علاقه افراد برای مشاهده این CD ها نرم افزارهای مختلفی جهت نمایش فایل های صوتی و تصویری که بتواند نیازهای شما را در هر جهت بر آورده سازد به بازار آمده است. نرم افزار PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink که علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.
CyberLink PowerDVD آخرین حلقه از چرخه تکاملی تحسین برانگیزترین ابزار اجرای DVD و خالق حد غایت در سرگرمی و لذت به هنگام اجرای فایل های تصویری و صوتی می باشد. این نرم افزار با بهره گیری از تعداد زیادی کنترل کننده قابل تنظیم برای Audio/Video برای ارائه بهترین کیفیت پخش، ارائه شده است.

 

 

 

قابلیت پیشتیبانی از تمامی فرم های صوت و تصویر، ۸ کانال خروجی صدا در سینمای خانگی، و صدای فراگیر Surround با قدرت شبیه سازی واقعی، Power DVD را تبدیل به غول ترین Player در میان طرفداران DVD کرده است، با CyberLink Power DVD به عنوان Player بی همتای فیلم های High Definition از تماشای فیلم ها نهایت لذت را خواهیدبرد.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار CyberLink PowerDVD:
- بالاترین کیفیت فیلم را در Blue ray disks ,HD-DVD نظاره گر باشید
- تکنولوژی صدای ۷٫۱ در سینمای خانگی و صدای Hi-def Dolby digital Plus به همراه DTS-HD با صدایی استثنایی و بی نظیر گوش های شما را به رقص وا خواهد داشت!
- فایل های تصویری سازگار با آخرین فناوری کارت های گرافیکی هستند که لذت تماشای فیلم را برای شما معنی می کنند
- HD-DVD و دیسکهای Blue Ray جزء خصوصیات نو به حساب می آیند که با به تصویرکشیدن عکس هایی با جزئیات دقیق تر از ابزارهای برگ برنده این نرم افزار می باشند
- قابلیت دسترسی به محتوای فیلم توسط گزینه های IHD,BD-J
- کنترل کننده های پیشرفته و امکانات هوشمند پخش DVD
- سازگاری شتاب دهنده گرافیکی نرم افزار با پردازنده های گرافیکی ATI, NVIDIA, Intel
- پشتیبانی از آخرین فرمت های روز نظیر WAV-HD, HD MPEG2, H264
- پیشتیبانی از نمایشگرهای Wide screen
- فناوری iHD ,BD-J شما را به دنیای داده‌های آنلاین، بازی ها و دیگر امکانات موجود بر روی دیسک می برد
- دارای قدرت Navigation متناسب با نسل آینده، یک منو پر از گزینه های ریز و درشت و قابلیت پخش دوباره فیلم از نقطه خاموش شدن (Film Bookmark)
- فناوری Zooming برای غرق کردن شما در اعماق فیلم
- از پخش همزمان نقطه نظرات کارگردان و عوامل فیلم حین اجرای فیلم به صورت تصویر در تصویر لذت ببرید
- تکنولوژی High Definition Audio و پخش ناب ترین کیفیت صداها با پشتیبانی از DTS-HD, True- HD, Dolby Digital
- صدای Surround با امکان ۸کاناله، حد نهایت صدا را در سینمای خانگی با ۷٫۱ کانال دالبی دیجیتال ۵٫۱,EX کانال DTS تجربه کنید
- اعمال افکت های پیشرفته بر روی صدا، لمس کیفیت صدای Surround بوسیله سیستم های صوتی، هدفون و یا یارانه های قابل حمل با تکنولوژی ارائه شده توسط Cyberlink, DTS, Dolby
- پخش مجدد دیالوگ با فناوری Auto dialog looping، حتی یک کلمه را هم جا نیندازید
- به دقت بخوانید – قابلیت جابه جا کردن زیرنویس
- تنظم زمان پخش فیلم بر روی laptop با تنظیم خودکار سرعت اجرای فیلم جهت حفظ باطری
- Free style control’s انتخاب از میان ۵ حالت UI، دارای انواع skin ورنگ
- دارای آخرین استانداردهای حفاظت محتوای داده ها مثل CPRM, VCPS
- تکنولوژی پیشرفته CLEV2 جهت بهتر دیدن تصاویر و رنگ ها
- و …

 

 دانلود (download) | با حجم  ۱۱۲ مگابایت


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:CyberLink PowerDVD Ultra v12,0,1312,54, توسط RayanNew

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد


Pichak go Up